Noile opțiuni de anulare și modificare gratuită a datelor de călătorie vin în sprijinul dumneavoastră

 actualizat: 1 aprilie 2020

Dragii noștri călători,


Mulți dintre dumneavoastră sunt pe bună dreptate îngrijorați de răspândirea virusului Corona și ezită să își planifice vacanțele. Pentru a vă decide mai ușor, CARPATOUR alături de toate companiile partenere a decis să extindă opțiunea de anulare și pe cea de modificare gratuită a datelor de călătorie, pentru rezervări noi pe toate destinațiile.

 





Acum puteți rezerva fără griji, știind că vă oferim gratuit aceste opțiuni, dacă este necesar.

 

 

·      Iată noile opțiuni de anulare și modificare pentru linia de croaziere MSC:

 

Pentru croazierele anulate de MSC (din forță majoră):
- turiștii vor primi un voucher care reprezintă un credit pentru o croazieră viitoare, egal cu valoarea croazierei plătite inițial,
- voucher-ul poate fi folosit pentru orice croazieră pe care pasagerii o pot rezerva în anul curent sau în anul 2021,
- în plus se va primi și un credit la bord în valoare de până la 100 € pe cabină pentru croazierele mai mici de 6 nopți, de până la 200 € pe cabină pentru croazierele de 7 sau mai multe nopți sau de până la 400 € pe cabină pentru croazierele de 21 sau mai multe nopți
- creditul la bord este rambursabil, dacă nu va fi folosit.

 

Rezervările individuale sau de grup, existente: 
Pentru toți pasagerii care au rezervat deja o croazieră pentru sfârșitul lunii Martie, Aprilie*, Mai, Iunie 2020 și doresc să își modifice data plecării, MSC Cruises oferă posibilitatea ca aceștia să își reprogrameze croaziera, fără a percepe nicio taxa de modificare, dacă schimbarea se face cu până la 48 de ore înaintea plecării.
Condiții:
– croaziera nou rezervată trebuie să se desfășoare în termen de 12 luni de la cea rezervată inițial,
– noua croazieră trebuie să se desfășoare în aceleași destinații precum cea inițială,
– croazierele care pot fi modificate conform condițiilor de mai sus sunt cele cu îmbarcare până pe 30 Iunie 2020,
- în cazul anularii noii croaziere rezervate, aceasta se va supune condițiilor de anulare standard, aplicate pentru croaziera inițială, în funcție de data de plecare a acesteia.
*pentru plecări anulate de către MSC Cruises, linia urmează să revină cu o procedura exactă.

 

 Pentru toate rezervările noi, atât individuale cât și cele de grup:
Linia de croazieră MSC aplică condiții mai flexibile pentru toate rezervările noi făcute începând cu Martie 2020 și confirmate până pe 31 Mai 2020. Aceste condiții se aplică doar la croazierele cu îmbarcare până pe 30 Noiembrie 2020, prin urmare:
- depozit de doar 50 € pe persoană,
- posibilitatea de a anula croaziera cu până la 22 de zile înainte de plecare, fără penalizări (doar pierderea depozitului)
Sub 22 de zile până la plecare, se vor aplica condițiile standard de anulare.

 

Această politică nu se aplică pentru rezervările deja existente (rezervate înainte de martie 2020).

 

·      MSC Cruises a hotărât suspendarea croazierelor până la 29 mai 2020.

 

·      Valabilitatea si beneficiile cardului de loialitate MSC Voyagers Club sunt prelungite automat cu încă un an până în 31 decembrie 2021.

 

 

·      Iată noile opțiuni de anulare și modificare pentru linia de croaziere Costa Cruises:

 

Alegeți o croazieră cu data de plecare până la 30 noiembrie 2020:

Rezervați croaziera înainte de 31 mai 2020 și alegeți dintre fascinantele itinerarii în Mediterana, Europa de Nord, Dubai și Emiratele Arabe Unite, sau Orientul Îndepărtat, cu plecări până la 30 noiembrie 2020.

    

Puteți anula croaziera cu până la 48 de ore înainte de plecare:

Aveți până la 48 de ore înainte de data de plecare pentru a amâna croaziera pentru o altă dată și destinație.

 

Primiți un voucher pentru o croazieră viitoare:

Primiți un voucher pentru o croazieră viitoare în valoare cu suma plătită pentru a rezerva o nouă croazieră! Puteți folosi voucher-ul pentru o croazieră viitoare cu plecare înainte de 20 noiembrie 2021.

 

Costa Cruises a hotărât suspendarea croazierelor până la 30 aprilie 2020.

  

 

·    Orice croazieră rezervată cu linia de croaziere Norwegian Cruise Line până la data de 30 Septembrie 2020 se poate anula cu până la 48 de ore inainte de imbarcare. Suma achitată va fi transferată la următoarea croazieră pe care turistul și-o va rezerva în termen de un an de la data anulării. Pasagerii ale căror croaziere au fost  anulate de NCL vor primi automat un voucher în valoare de 125% până la 150% din suma achitată, voucher ce va putea fi folosit pentru croaziere cu plecări până în 31 decembrie  2022. De asemenea, se oferă o reducere suplimentară de 20% dacă rezervați până la 14 aprilie 2020 folosind creditul dvs. de croazieră viitoare pentru croazierele cu plecări între 1 iulie 2020 și 31 decembrie 2022! Reducerea se va aplica automat la efectuarea rezervării, inclusiv la rezervările online.

Norwegian Cruise Line a hotărât suspendarea croazierelor până la 10 mai 2020.

  

·    Orice croazieră rezervată cu Royal Caribbean International, Celebrity Cruises și Azamara beneficiază de noua politică de anulare Navigați cu Încredere” care le permite clienților să-și anuleze orice rezervare de croazieră cu data de plecare până la 31 iulie 2020, cu până la 48 de ore înainte de plecare, primind un credit de 100% din tariful croazierei, sau contravaloarea depozitului în proportie de pâna la 100% în funcție de numărul de zile rămase până la plecare și de tipul de depozit ales inițial de client (depozit rambursabil sau nerambursabil). Creditul returnat îl pot folosi pentru o rezervare ulterioară, pe aceeași linie de croaziere, cu o dată de călătorie de până la 31 decembrie 2021. Această nouă politică de anulare se va aplica atât rezervărilor nou create cât și rezervărilor deja existente.

  

·  Orice croazieră rezervată cu linia de croaziere Holland America beneficiază de noua politică de anulare Rezervați cu Încredere” care le permite clienților să-și anuleze orice rezervare efectuată între martie și aprilie pentru croaziere cu data de plecare între 1 aprilie - 15 octombrie 2020, cu până la 30 de zile înainte de plecare, primind un credit de 100% din tariful croazierei, pe care îl pot folosi pentru o rezervare ulterioară, pe aceeași linia de croaziere, cu o dată de călătorie în termen de 90 de zile. 

 

·   De asemenea orice zbor Turkish Airlines în intervalul 6 - 24 martie 2020 va putea fi reprogramat gratuit până cel târziu cu 5 zile înainte de data plecării, pentru un alt zbor cu data de plecare până în 31 decembrie 2020.

  

 

 

 

Noul program "Navigați cu Încredere" la bordul vaselor Royal Caribbean International, Celebrity Cruises și Azamara, privind politica de anulare

9 martie 2020

 

 

Dragii noștri călători,

 

Pe măsură ce situația cu Coronavirus (COVID-19) continuă să evolueze, înțelegem că este posibil să vă faceți griji referitor la călătoriile viitoare.

Ca întotdeauna, siguranța și confortul dumneavoastră reprezintă o prioritate pentru companiile de croazieră Royal Caribbean International, Celebrity Cruises și Azamara, care monitorizează constant evoluția situației create și încearcă să găsească cele mai bune soluții în interesul pasagerilor săi.  În acest sens s-a hotărât introducerea unei noi politici temporare de anulare pentru croazierele Royal Caribbean International, Celebrity Cruises și Azamara, valabilă pentru toate plecările până la 31 iulie 2020 inclusiv, oferind mai multă flexibilitate în această perioadă incertă.

 

Iată ce trebuie să știți:

• Noua politică de anulare Navigați cu Încredere” permite clienților noștri să-și anuleze orice rezervare de croazieră cu data de plecare până la 31 iulie 2020, cu până la 48 de ore înainte de plecare, primind un credit de 100% din tariful croazierei, pe care îl pot folosi pentru o rezervare ulterioară, pe aceeași companie, cu o dată de călătorie de până la 31 decembrie 2021. Aceasta noua politica de anulare se va aplica atat rezervărilor nou create cât și rezervărilor deja existente.

 

Dacă oaspeții decid să anuleze înainte de plata finală a croazierei:

 

*Dacă au rezervat o croazieră cu depozit nerambursabil: se va emite un certificat de reducere reprezentând valoarea depozitului achitat.
*Dacă au rezervat o croazieră cu depozit rambursabil: vor primi o rambursare completă a tuturor sumelor plătite.

 

Dacă oaspeții decid să anuleze după plata finala a croazierei cu până la 48 de ore înainte de plecare:

 

Indiferent de promoția rezervată, se va emite un credit ce va putea fi folosit pentru rezervarea unei croaziere viitoare, în condițiile de mai sus. Creditul se procesează în maxim 14 zile.

 


ÎNTREBĂRI FRECVENTE:

 
1) Ce măsuri de precauție și prevenție au fost luate pentru a preveni răspândirea Coronavirusului la bord?

· Toate terminalele și punctele de acces ale vasului sunt foarte bine igienizate înainte și după croazieră. Zonele cu trafic intens de la bord, inclusiv toaletele și zonele publice, sunt supuse unor ample proceduri sanitare zilnic. Se reamintește permanent oaspeților să se spele pe mâini, să utilizeze codul de conduită recomandat în caz de tuse și să raporteze imediat orice simptom al bolii. S-a majorat și personalul medical de la bord pentru consultații medicale gratuite pe parcursul fiecărei croaziere. 

2) Ce se întâmplă dacă pasagerul doreste să modifice rezervarea de croazieră în loc să anuleze?

 

Înainte de plata finală a croazierei, clienții pot decide să modifice atât vasul cât și data de plecare. În acest caz, nu se vor mai percepe taxele de modificare pentru croazierele având data de plecare până la 31 iulie 2020. În cazul în care vor fi diferențe de tarif pentru noile date, acestea vor fi suportate de către pasager.

 

3) Dacă s-a efectuat plata finală a noii croaziere, se mai poate modifica croaziera?

 

După plata finală, croaziera nu se mai poate modifica. Se anulează conform politicii de mai sus.  
 

4) Se aplică aceleași condiții pentru rezervările de grup, cât și pentru cele individuale?

 

Noua politică se aplică atât rezervărilor individuale, cât și cabinelor numite din rezervările de grup.

5) Ce se întâmplă cu celelalte servicii suplimentare rezervate, zboruri sau rezervari hoteliere etc?

Vă recomandăm să contactați fiecare furnizor de servicii în parte și să verificați cu acesta condițiile de modificare / anulare. Compania de croaziere nu rambursează niciun alt serviciu care nu a fost rezervat direct.

 

6) Care este valabilitatea certificatelor de reducere pentru rezervarea unei croaziere viitoare?

 

Certificatele de reducere vor fi valabile pentru croaziere rezervate cu o dată de călătorie până la 31 decembrie 2021. 

7) Ce se va întâmplă în cazul rezervărilor ce beneficiază de beneficii precum credit la bord, pachete de băuturi sau de internet, în caz de anulare?

  În caz de modificare sau anulare a rezervării , niciunul dintre beneficiile obținute precum credit la bord, pachet de băuturi sau internet, din actuala rezervare, nu va putea fi transferat pe noua rezervare.

 

 

 

Măsuri noi de precauție pentru pasageri și echipaj la bordul navelor de croaziere

  Actualizat:  24 Februarie 2020

 

Începând de astăzi ne-am sporit toate măsurile de precauție pentru pasagerii și echipajul care urmează să călătorească în oricare dintre croazierele noastre.  

Aceste măsuri sporite sunt luate pentru a asigura sănătatea și siguranța tuturor celor de la bordul navelor noastre. 

Este vorba de măsuri suplimentare celor pe care le-am introdus la 24 ianuarie, având în vedere focarul de COVID-19 (coronavirus) care își are originea din China. 

Vrem să vă asigurăm că sănătatea și siguranța tuturor pe navele noastre este prioritatea noastră absolută și vă putem confirma că NU au existat cazuri de coronavirus la bordul navelor noastre. 

Pasagerii care se îmbarcă în croazieră sunt rugați să țină cont de următoarele:

 

Verificare riguroasă înainte de îmbarcare:

§  MSC Cruises a efectuat și continuă să efectueze screeningul înainte de îmbarcare cu ajutorul camerelor termice pentru a exclude persoanele care pot constitui eventuale riscuri iar pasagerilor cu semne sau simptome de boală, cum ar fi febra (≥38 C °) sau febrilitate, frisoane, tuse sau dificultăți de respirație li se va refuza îmbarcarea. Aceleași reguli se aplică și însoțitorilor lor de călătorie cărora de asemenea li se va refuza îmbarcarea;

 

Menținem nava fără nici o boală contagioasă la bord: 

  §  Pe tot parcursul croazierei, în porturile vizitate, oaspeții și echipajul care se îmbarcă și debarcă vor fi frecvent verificați de camerele termice pentru a detecta simptome de febră;

  §  În plus, a existat și va continua să existe o salubrizare intensă pe fiecare navă din întreaga noastră flotă. Există o dezinfectare continuă și sporită a zonelor publice, în special a zonelor atinse frecvent, cum ar fi balustradele, butoanele pentru ascensor, mânerele ușilor și birourile  recepției, iar oamenilor li se reamintește constant să spele bine mâinile și să folosească produse pe bază de alcool pentru igiena mâinilor.

 

Interzicem îmbarcarea oricărei persoane care provine din zone de risc: 

  §  Orice persoană care a călătorit spre, dinspre sau prin China continentală, Hong Kong sau Macau, (sau a tranzitat prin aeroporturi) în ultimele 14 zile, va fi refuzată să urce la bord. Aceleași reguli se aplică însoțitorilor de călătorie ai acestor pasageri (părinte, soț, copil, frați sau un însoțitor cu care împarte o cabină). 

  §  De asemenea, orice persoană care locuiește sau a călătorit în sau din oricare dintre următoarele orașe din nordul Italiei în ultimele 14 zile, va fi refuzată să urce la bord: Casalpusterlengo, Codogno, Castiglione d'Adda,   Fombio, Maleo, Somaglia, Bertonico, Terranova dei Passerini, Castelgerundo, San Fiorano și Vò. Acestea sunt   orașele care fac obiectul unor măsuri de carantină puse în aplicare de autoritățile sanitare italiene.

  §  Orice persoană care, în cele 14 zile înainte de îmbarcare, a fost în legătură directă cu, sau a ajutat la îngrijirea unei persoane suspecte sau diagnosticate cu coronavirus sau care este în prezent supusă monitorizării sănătății pentru o posibilă expunere la noul coronavirus, va fi refuzat/ă să urce la bord.

 

 

În plus față de aceste măsuri de precauție, avem și vești bune pentru dumneavoastră:

 

§  Am redus avansul pentru croazierele MSC la doar 50 eur.

 

§  În al doilea rând, oferim clienților noștri și un plus de flexibilitate. Așadar, pentru cei ce au deja rezervări la croaziere în Mediterana și în Europa de Nord pe nave MSC în aprilie, mai și iunie 2020, durata de anulare a fost redusă la 21 de zile în loc de numărul standard de zile de anulare. Pentru rezervările noi începând de astăzi și până la sfârșitul zilei de 31 martie, se va oferi aceeași flexibilitate - în ceea ce privește condițiile noastre de anulare.

 

§  În al treilea rând, având în vedere circumstanțele extraordinare, toți clienții noștri care au rezervări pentru croaziere în Mediterana în martie 2020 vor avea posibilitatea să amâne cu până la 12 luni croaziera sau să aleagă o altă regiune pentru croazieră.